RSS

>ceļa jūtīs

20 Dec

> Rotājums noformēts, pārsteigumi arī, pandiņa apģērbta, “groziņš” sakrāmēts, darbiņi paņemti, nadziņus nolakoju, tagad tik brokastis un pucēšanās, lai varu doties uz savu autobusu 7.05. Gulējusi neesmu nemaz, pagājušonakt kādas 4 stundas sanāca pagulēt. Bet nu tad gulēju tik cieši, ka no rīta brīnumi – aizmigu džemperī, pamostos plika. Nu, jācer, ka guļot Liepāja-Rīga autobusā nepamodīšos plika, tā var arī iepazīties ar policiju. 😀
Vispār man ir ļoti labs noskaņojums, liekas, ka Ziemassvētki jau klāt. Savā taša esmu iekrāmējusi arī dažus pārsteigumus. Kādus? Vakarā vai rīt pastāstīšu. 😉 nu, vienu lietu varu atklāt – nekas jau īpašs, dizas zapts burciņas Edītei. Viņa arī mani aiztransportēs no Origo līdz tusiņvietai (ceru, ka arī atpakaļ).
šodienas tusiņam vajadzētu būt foršam, jo dažām krustiņmāsām būs bērni līdzi, tad jau jautrības netrūks. 🙂 Vēl šo pasākumu bagātinās 2 sirsnīgi pasākumi – Sunny RR nobeigums un Ziemassvētku loterija, kurā izlozēsim sev kādu jauku un sirsnīgu rotājumu, kuru būs šuvusi kāda krustiņmāsa. Par savu rotājumu man ir dalītas jūtas – ir lietas, kuras nesanāca, bet tai pašā laikā, man patīk rezultāts. Vienīgais plastiku, filcu un līmes zīmuli kādu laiku negribēšu redzēt. 😀

 
Komentēt

Raksta autors uz 20/12/2008 in krustiņi, RR, Ziemassvētki

 

Komentēt