RSS

28 Dec

>Interesanta MEME no Helēnas lapas

Outside my window…/Aiz mana loga…
…ir tumsa un tipiska Liepājas ziema – kailsals.

I am thinking…/Es domāju…
…ka šogad esmu apēdusi pārāk daudz našķu.
…kā atrast kādu darbiņu un kaut nedaudz nopelnīt.

I am thankful for…/Esmu pateicīga par…
… savu veselību, iespēju studēt, daudzajiem brīnišķīgajiem cilvēkiem, ko esmu satikusi, iespēju būt noderīgai, jumtu vies galvas un ēdienu šķīvī.

From the kitchen…/No virtuves…
…tikko atskrēja kaķe.

I am wearing…/Man ir mugurā…

…džinsi, džemperis un vilnas zeķes, jo istaba ir auksta.

I am reading…/Es lasu…
…šobrīd neko, bet vakar vakarā ar ausīm “izlasīju” Džīnas Vebsteres “Garkājtētiņu

I am hoping…/Es ceru..
…ka nākamais gads būs vēl labāks kā iepriekšējais.

I am creating…/Es radu..

…pārsteigumu kādam mīļam cilvēkam.

I am hearing…/Es dzirdu…

…skaņas, kas rodas no diviem ieslēgtiem TV (manā istabā “Parfīms”, mammai – “Likteņdzirnas”) un sunes smakšķināšanas, ēdot vārītu aknu.

Around the house…/Pa visu māju…
…ir konfekšpapīri, mandarīnu mizas un piparkūku drupačas. Ziemassvētki!

One of my favourite things…/viena no manām mīļākajām lietām…
…ir bļodiņa pilna ar mandarīniem un konfektēm uz mana galda.

A few plans for the rest of the week…/Daži plāni nākamajai nedēļai..
…aiziet uz tirgu.
…aiziet uz bodi pēc mandarīniem.
…uztaisīt piparkūku torti.
…sagaidīt jauno gadu.
…pabeigt iesāktu darbiņu.
…palīdzēt draudzenei.

Here is a picture thought I am sharing with you…/Bilde, kuru vēlos jums parādīt…

 
Komentēt

Posted by uz 28/12/2008 in MEME

 

Komentēt

