RSS

>Dāvaniņa

09 Mai

>Esmu uztapinājusi vienu nelielu dāvaniņu. Kam? Nu, to es atklāšu pēc kādas nedēļas, kad dāvaniņa būs sasniegusi adresātu😉
Šis nelielais biskornītis ir šūts uz 18. aidas ar 1 diedziņu un galarezultātā ir apmēram 6×6.5 cm liels. šis biskornītis nav tapināts uz kādu jubileju vai citu īpašu gadījumu,vienkārši beidzot atradu laiku izdarīt to, par ko iedomājos jau pagājušajā vasarā: Izšūt kādu nieciņu kā pateicību šij krustiņmāsai, kura man (un ne tikai man) ir izlīdzējusi ne reizi vien.

 
1 komentārs

Posted by uz 09/05/2009 in biskornītis, dāvana, foto, krustiņi

 

One response to “>Dāvaniņa

  1. Līziņa

    09/05/2009 at 13:12

    >heiii… trakoti patīk, ka parāda dāvaniņu un jādomā kam … tagad redzu kā tas ir kad es nezinu, tu zini… šitā ir laba tradīcija… ko es noteikti nākošnedēļ turpināšu… :))) jo ir tapis vel viens pārsteigums…

     

Komentēt

