RSS

Svētdiena – atskaišu diena

03 Okt

Tā nu vēsturiski ir izveidojies, ka svētdienās ir jāatskaitās par paveikto krustiņos. Tā nu šonedēļ esmu noformējusi vienu nieciņu, kurš tagad ir ceļā pie saņēmēja, tāpēc vēl nav atrādāms un vēl es esmu iesākusi vienu TT lāču meitēnu, kurai paredzēts novembrī tapt par dzimšanas datu semplerīti.

Lāčuks sāka tapt šīs nedēļas sākumā, kad aiz loga bija tipiskais Liepājas rudens – lietus un vējš un slapjas lapas pa gaisu. Bet man istabā silts un sauss. Tā izskatījās  pirmā lāčuka tapšanas diena.

Diemžēl, tik patīkama darbošanās man vairs nesanāks – līdz ar darba pamešanu man nācās atteikties arī no portatīvā datoriņa, kas redzams bildē, jo tas bija darba piešķirts😦 Žēl, bija tik patīkami paņemt filmas līdzi gultā vai virtuvē sēnes tīrot (ui, par sēnēm man arī vēl jāuzraksta!)…

 

Komentēt

