RSS

mūzika

10 Nov

Šodien  man galva galīgi nestrādā, tāpēc nolēmu ieiet NaBloPoMo lapā gūt kādu ierosi. 
No pēdējo dienu ierosēm (prompts) man iepatīkās šī par mūziku:
Tuesday, November 9, 2010
What was your favorite song this year? Five years ago? Ten years ago? Twenty?

Hmmm… mīļākā dziesma… 
Šogad – nezinu, man parasti periodiski mainās. Šobrīd tās mīļākās ir HURTS – Wonderful Life un Meiko – Under My Bed. 
Pirms pieciem gadiem – hmm… pirms pieciem gadiem bija 2005. gads un, cik atceros, varētu būt kaut kas no Green Day  un kaut kas no James Blunt.
Pirms desmit gadiem – 2000. gads. Te nu ir skaidrs – Backstreet boys un O-Town. 
Un pirms 20 gadiem – man bija 5 gadi un man mīļākā dziesmas bija “Nāk rudentiņš apgleznot Latviju”, “Uzsniga sniedziņš balts”, tā, kur bija vārdi “…gaidi mani dienas saulainajā pusē, es jau nākšu ar pilnu klēpi rudzu puķēm…” un vēl es tanī laikā biju samīlējusies Z. Muktupāvelā. Vēl tagad skatos Bez tabu un smaidu, atceroties, kādā sajūsmā toreiz biju.


Atklāti sakot, visgrūtāk atcerēties bija laika posmu pirms 5 gadiem, jo līdz tam bija bērnība ar spilgtām atmiņām un trakie tīņu gadi ar kulta grupām, bet pirms 5 gadiem jau biju it kā pieaugusi un klausījos vairāk vai mazāk to, kas skan pa radio. Kā arī pagrūti atcerēties, kuras dziesmas bija tās jaunās un populārās konkrētajā gadā. 

 
Komentēt

Posted by uz 10/11/2010 in mūzika, NaBloPoMo 11.2010.

 

Komentēt

