RSS

Spēles telpās. Trešā daļa – viss pārējais

17 Nov

Nesen uzzināju, ka es pašai nezinot pieskatāmajiem bērniem mācu arī matemātiku. Kāda interneta vietne apgalvo, ka 3gadniekiem esot jāmācās matemātiku apgūstot secību, kādā notikumu norisinās. Izrādās, es to jau daru, jo mums visas dienas paiet plānojot/sarunājot: TAGAD pakrāmēsim klučus un TAD paēdīsim, un PĒC TAM ATKAL spēlēsimies. TAGAD paspēlēsimies, TAD apģērbsimies āra drēbēs, PĒC TAM iziesim ārā, un PĒC TAM, kad ienāksim, ATKAL spēlēsimies. Tā esot matemātikas pamatu mācīšana. Nezinu, vai tā ir, bet šāda sistēma mums darbojas.

Vēl šoruden mēs taisījām zīļukus un es uzdāvināju papīra lellīti.

Citreiz mēs ģērbjam kurpes lellēm un mīkstajām mantām. 13 pāri ar par mazu palikušām kurpītēm ir lieliska attīstoša rotaļlieta. Cik daudz tur rāvējslēdzēju, dažādu lipeklīšu, sprādzīšu un caurumiņu!

Protams, mēs arī zīmējam un līmējam un kādu multeni paskatāmies un no plastilīna veidojam… Nu un, protams, ēdam (daudz, mammas brīnās, bet ar mani bērni ēd labi, pat labāk kā parasti) un, ja izdodas (ar mani ir tik interesanti, ka parasti pie vārdiem “liksimies pagulēt” atskan skaļš sauciens “Negribu gulēt, gribu SPĒLĒTIES!!!” :DDD Lēnām cenšos to apkarot un tas izdodas), arī paguļam diendusu.

Vēl, ja veselība un laika apstākļi atļauj, mēs ejam laukā. Ko mēs tur darām, par to citreiz.

 
 

Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s